دهیاری مهرآباد پست ثابت
نوشته شده توسط : پیرزهی





:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آرمانسرا در تاریخ : 1391/11/25/3 - - گفته است :
درود بر مردان پاک سرشت دیار رستم و یعقوب لیث، دو صد درود بر زنان پاک دامن و سخت کوش بلوچ و سیستان. تاریختان ، فرهنگتان و زبانتان را میستایم. پیروز و سربلند باشید.
خسته نباشید دوستان وبلاگ خوبی دارید. دست در دست هم دهید به مهر سیستان خود را کنید آباد

/weblog/file/img/m.jpg
پسکوه در تاریخ : 1391/11/3/2 - - گفته است :
ای بلوچستان تویی اسرار من من بلوچم هر بلوچی یار من

ای بلوچستان دوای درد من ای بلوچستان تویی تیمار من

توتیای خاک تو در چشم من بوی تو درمان کند بیمار من

من بلوچم نام من تاریخ من جز بلوچی کم بود غمخوار من

من بلوچم مرد جنگی مرد کوچ می نوازد مردی ام را تار من

پیر من مرشد که بوده است در وجود آن محمد بوده است سردار من

من مسلمانم مسلمانی کنم سنتان مصطفی هم یار من

گرچه گرمی ، گرچه خشکی کرده ای بوی خوش داری تویی گلزار من

نام حق اندر زبان جاری شده نام حق اندر زبان تکرار من

من مدارا می کنم با خار دل می رود در چشم دشمن خار من

دست یاری سوی حق نِه ای جلال رحتمان حق بود تیمار من


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: